..

środa, 2 kwietnia 2014

Mały wstęp.

Zdecydowałam się założyć bloga, by podzielić się swoją "twórczością" a także by "udokumentować" kolejne etapy różnych prac oraz podzielić się z Wami ewentualnymi pomysłami.

Życie to ciągłe zmiany, a ja ie potrafię stać w miejscu i bezczynnie się temu przyglądać. Tak samo jak nie jestem wierna jednemu hobby, choć wszystko kręci się wokół sztuk plastycznych. Od rysunków, zarówno tych na papierze, jak i innych powierzchniach, poprzez robienie biżuterii, szycie pluszaków aż po projektowanie i wykonywanie ubranek dla lalek. Na pewno coś pominęłam, ale cała reszta "wyjdzie w praniu" :)

Na początek chciałabym Wam przedstawić moja pierwszą, główną modelkę:


Oto Skelita Calaveras. Zapewne większość przynajmniej kojarzy serię Monster High. Zabawki produkowane z myślą o dzieciach, jednak zaskoczyło mnie duże zainteresowanie ze strony kolekcjonerów lalek.

Sama nie przepadam za lalkami płci żeńskiej, ale ona urzekła mnie swoim ciałem, a konkretnie budową. Każdy element jest wzorowany na szkielecie człowieka. Jako że zawsze miałam słabość do szkieletów, zdecydowałam się ją nabyć :)

Na zdjęciu Skela pozuje w ubrania mojego autorstwa: "barankowate" bolerko, czarną bluzkę bez rękawów oraz spodnie w panterkę. Pewnie nie raz jeszcze będzie miała okazję się zaprezentować w tym stroju.

Póki co to tyle z gadania :) Na koniec jeszcze zdjęcie kotka William T. Spears z telefonem ;D


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz